Bewaar

NIEUWE John deere X304 met 2cil. Kawasaki 107cm vi

  • 86 x bekeken
  • 0 x bewaard
  • sinds 23 sep. ` 19 14:22
NIEUWE John deere X304 met 2cil. Kawasaki 107cm vi
NIEUWE John deere X304 met 2cil. Kawasaki 107cm vi
NIEUWE John deere X304 met 2cil. Kawasaki 107cm vi
NIEUWE John deere X304 met 2cil. Kawasaki 107cm vi
NIEUWE John deere X304 met 2cil. Kawasaki 107cm vi
NIEUWE John deere X304 met 2cil. Kawasaki 107cm vi
NIEUWE John deere X304 met 2cil. Kawasaki 107cm vi
NIEUWE John deere X304 met 2cil. Kawasaki 107cm vi
NIEUWE John deere X304 met 2cil. Kawasaki 107cm vi
NIEUWE John deere X304 met 2cil. Kawasaki 107cm vi
NIEUWE John deere X304 met 2cil. Kawasaki 107cm vi

€3.495


Kenmerken

Merk:
Overige
Soort werktuig:
Zitmaaier
Model:
NIEUWE John deere X304 met 2cil. Kawasaki 107cm vierwielbesturing!!
Staat:
Nieuw

Beschrijving

Brandstofsoort: Benzine
Bedrijfsuren: 1

Nieuwe John Deere X304 overjarig mag nu weg voor € 3495 incl. BTW.
Incl. Trekhaak! 2cil. Kawasaki motor.

Kenmerken en specificaties:
Optimaal Comfort voor de bestuurder
4 wiel besturing
Constructie van uitzonderlijke kwaliteit
Aanbevolen maaioppervlakMax. 8000 m2
Maaibreedte107 cm 42 inch
Motorvermogen 12.2 kW bij 3100 omw/min
snelheidMax. 8.9 km/h 5.5 mph vooruit

De tuintrekker X304 maakt deel uit van het Select Series-gamma. De bediening is gemakkelijk met Twin Touch™-transmissiepedalen. Bovendien is deze zitmaaier standaard uitgerust met vierwielbesturing, wat betekent dat hij in de krapste ruimten enorm wendbaar is.
Dus als u op zoek bent naar een gemakkelijke manier om in uw tuin overal omheen te rijden, is dit beslist een aanrader.

Zwaar, gelast stalen onderstel
Het onderstel is gemaakt van zwaar, gevormd en gelast staal, op cruciale plaatsen versterkt voor een nog sterker geheel:
Het onderstel wordt gevormd uit materiaal van 3 mm 0,118 in dik voor een lange levensduur.
De standaardvoorbumper en de plaat voor de hefinrichting zijn gemaakt van 3,8 mm 0,15 in. dik staal en maken het frame compleet.
Plaat van achterhef kan twee Quik-Tatch-gewichten van 19 kg 42 lb dragen.
Bij modellen met tweewielbesturing is de beugel voor gewichten in het onderstel geïntegreerd. N.B.: voor modellen met vierwielbesturing is de gewichtsbeugel optie vereist.

Vierwielbesturing
Het vierwielbesturingssysteem is speciaal ontwikkeld voor het maken van korte bochten, waardoor efficiënter kan worden gemaaid:
De stuurgeometrie is ontworpen met behulp van 3D-modellen, dus alle vier de wielen werken samen.
Bij de torsieas en de achterspillen is gebruik gemaakt van gesloten kogellagers om de wrijving te verminderen.
Een grotere tandsector resulteert in een verbeterde hogere stuuroverbrengingsverhouding. Een hogere overbrengingsverhouding betekent minder zwaar sturen.
Dubbele stuurstangen helpen de stuurbelasting gelijkmatig te verdelen en de stuurfout aanzienlijk te verminderen.
Fuseekogels aan beide uiteinden van de spoorstangen verminderen de slijtage en zorgen voor een nauwkeurig stuurresultaat.
Lange fusee-armen verbeteren het mechanische voordeel van het stuursysteem via het volledige bewegingsbereik.
De stuuras draait aan de onderkant, vlakbij het rondsel, op een gesloten kogellager om de stuurinspanning te verminderen en gedurende de hele levensduur van de trekker een prettig aanvoelende besturing te waarborgen. De tandsector draait rond een as en niet om een bus, om goed ingrijpen van de tanden te waarborgen en vastvreten uit te bannen.
De boven- en onderzijde van de tandsectoras draait op gesloten kogellagers en vermindert de stuurinspanning en waarborgt bovendien een prettig aanvoelende besturing gedurende de hele levensduur van de trekker.Smeerbare voorste astappen draaien om warmtebehandelde bussen om de wrijving en dus op termijn de slijtage te verminderen.

Twin Touch-pedalen
Met de Twin Touch-voetpedalen regelt u de snelheid en de rijrichting:
een ‘gaspedaal’ staat garant voor een gemakkelijke bediening.
De bestuurder kan van richting veranderen zonder zijn voet van het plateau af te nemen.
Het grote pedaaloppervlak bezorgt de bestuurder een superieur comfort.

Cruisecontrol
Cruisecontrol behoort tot de standaarduitrusting:
om in te schakelen, de hendel CRUISE omhoog brengen en vasthouden totdat de voet wordt verwijderd van het vooruitrijpedaal.
Bij een noodstop wordt de cruisecontrol uitgeschakeld door het rempedaal in te trappen of het vooruitrijpedaal in te drukken.

- Voor meer informatie neem dan gerust contact met ons op onze mederwerkers staan u graag te woord.
- Zie ook onze andere advertenties.
- Inruil is mogelijk.

 

Lees de volledige omschrijving